置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2016.2.7 幸運嘅除夕( ̄▽ ̄)

今日係農曆新年除夕,為左應下節,下晝Serena同我去左另一個fd屋企整蘿蔔糕。

蘿蔔糕食譜請參考以下website:

(總共整左3底糕,我淨係見佢地入左蒸爐就走左T_T)

點解未食就走?因為我要返工!

HOBBS竟然喺今日6:30-9pm搞左個training(ーー;)。真係多謝哂。

HOBBS嘅training,一開始係大家soso,之後分組俾啲scenarios你match下衫,再教下你點同客打開話題。( ̄▽ ̄)|||||

(點同客打開話題呢個topic我得閒果時會開多篇blog詳談( ̄▽ ̄)|||||||)

沈悶嘅training完左之後重點黎啦!
平時抽獎運=0嘅我,竟然抽中獎wakaka!!

更重點嘅係!
我抽中左呢條鏈!

(媽呀!你折現俾我把啦( ̄▽ ̄)||||)

PS希望除夕中獎會帶挈我新一年行運一條龍( ̄^ ̄)


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言