置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2016.1.20 OT當你神咁拜嘅英國

之前喺香港習慣左無薪OT,到左英國之後發現你叫英國人OT好似殺左佢父母咁。

話說平日HOBBS多數都係7:30關門,關門之後有半個鐘埋數同執返靚啲衫之後收工。本日關門時段有1個manager+1位同事+我留低執手尾。

有位客人差唔多關門先入黎揀suit,因為fitting需時,佢試到7:45果時我另一位同事已經面黑到爆炸,到左7:55我manager已經叫另一位同事走人先。呢位客人fitting完已經係8:15,當manager好感恩地收錢之際,有個外國遊客拍門話我聽日就飛,今日睇中條裙好中意,可否俾佢入黎買。


咁manager見個客咁有誠意要買,就開門俾佢入黎問佢係邊條裙,點知個客根本唔記得條裙乜樣,就開始周圍摷衫搵裙。摷左10mins,終於俾佢搵到,試埋收完錢,已經8:40。

個客走左之後個manager係咁同我say thank you,我正諗住係無薪OT之際我manager就話會計人工計多45mins。到關閘出到去個manager都係keep住係咁同我講thank you。果下真係有種"我好偉大"嘅feel。

唔知香港幾時先會有最高工時呢?

(呢張圖係我google返黎,每日收工前都要將啲衫由細size到大size排好,同埋衫同衫之間要保持even spacing。所以個遊客入黎摷返亂全部衫果時我見到manager反哂白眼)


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言