置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)



台灣朋友請跳到最尾看如申請延期出發。
2018年將會31歲的朋友也可以看看如何延期至19年出發

香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會用WH來簡稱。

**遞交表格時真的不要穿間條衫, 我的BRP超像入獄照 -_-|||||

(2018年3月更新!!) 
新申請時遇到Sponsor licence number然後跳不了下一個步驟要如何解決!!!

UK WH和其他地方WH有什麼不同之處?
1. UK WH是申請就有2年。
2. 同一工可以做足2年,不像澳洲,強逼你每幾個月要轉工。
3. 申請費用加起來非常貴<-個人意見

申請人要乎合以下條件。

1. 18-30歲(你遞交表格當日可以是30歲零364日) 感謝Carol Chan提醒!!
2. 持有特區護照/BNO (持特區護照要多一個步驟,比較煩)
3. 有£1890存款證明(港元存摺的話有等值就可以)

重點就這樣,不過可以去以下網址看詳情
http://www.labour.gov.hk/tc/plan/guidance.htm

各位READY?
以下係申請步驟

1. (BNO持有人可跳過此步驟)。拎特區護照者,要先申請Certificate of Sponsor(簡稱CoS)。

CoS每年有1000名額,大約每年2月份開始申請,4月份公佈結果。如果第一round唔夠1000人,會有第二round。大約7月份開始申請,8月公佈。基本上香港唔使抽籤,有申請就可以去。

2018年2月20日-3月5日可以申請CoS啦!!!!

點申請CoS都係睇呢個網
(http://www.whs.gov.hk/tc/partners.php?location=United-Kingdom#cos)

2. 拎至CoS*之後/你有BNO,呢個時候可以去照肺(TB test)啦,睇下你有無結核病,只可以喺特定地方照。詳情可以睇呢個網(https://www.gov.uk/tb-test-visa)。
而呢個網有講邊度有得照。
https://www.gov.uk/government/publications/tuberculosis-test-for-a-uk-visa-clinics-in-hong-kong/tuberculosis-testing-in-hong-kong


(2018.4.28更新)
照肺個地址可以亂填任何一間英國hostel或者朋友地址都得,唔駛真係去住。


(我2015年4月照,HKD900,要先打去預約,照完後大約1個星期可以拎報告.呢份野只係VALID半年,因為我諗住11月尾先去英國,所以我到步英國時已經過期.我都怕海關會問但根本呢份野O係英國完全冇用武之地)


3. 去網上填表 (2018年4月28日更新!!)
因為呢排比較多人問問題,所以我拍埋片,完全唔駛用腦跟住做就得。如果中意睇字可以skip左個video。



最近有網友問到,我睇完之後發現而家有個新網上填表方法
https://www.gov.uk/tier-5-youth-mobility/apply
當你去左上面個網CLICK APPLY ONLINE之後
就會一步步問你問題叫你慢慢填表。
然後!!!!!填到呢個步驟,就會去唔到下一步=_=。
呢個位唔係填CoS,其實係填一個申請tier 2 working visa先會有o既號碼,總之就係WH o既人係唔會有/亦唔需要填呢個no.。但!!!呢個網係點都唔會俾你跳過呢個step,我試過填好多唔同o既no.都去唔到下一個step! (我已經send左complaint form去表達呢個問題,但未有人回應,如果各位有方法請分享)

所以,我建議各位如果比較急切,可以
去Visa4uk個網(https://www.visa4uk.fco.gov.uk/home/welcome)登記,填form,交錢,book時間去visa辦事處交form同文件。

**VISA4UK呢個網係我2015年申請working holiday時候申請o既網。如果大家覺得呢個網信唔過,可以去https://www.gov.uk/apply-uk-visa再入去visa4uk個網。


Visa4uk個網入到去就係咁填


(2018.4.28更新)
同照肺一樣個地址可以亂填任何一間英國hostel或者朋友地址都得,唔駛真係去住。

Create完個申請之後你可以照填form,交錢,book期上visa centre交form。
(我o係2月尾測試過用以上方法仍然係可以create到application,但因為我冇辦法再申請多一次WH,所以我試唔到去最後o既step。但係呢個方法我有同網友講過,佢試左用呢個方法係成功的。)

(WH VISA申請費用係大約£225 £235(2018年加左價-_-)。

由2015年4月開始,英國政府要向各位開刀,申請WH都要交healthcare surcharge,一年係£200 £150,會一次過收你2年,所以盛惠£400 £300(2018年減價WOW)。)

£150 per year for a student or Tier 5 (Youth Mobility Scheme) visa, for example £300 for a 2-year visa

Healthcare surcharge係乜? 交錢之後你就可以享用英國公營醫療服務 National Health Service(NHS),呢個費用係2015年4月1日先開始向VISA申請者收取.  (btw我去左2年YMS連GP都冇登記=_=)

詳情睇呢度
https://www.gov.uk/healthcare-immigration-application/how-much-pay


4. 拎application form 去辦事處前,大家記得要帶以下野**。
-Print出黎嘅application form(唔係講笑,真係會有人無print form去-_-)
-證件相 x2 (後補證件相要求,但我記得係唔可以笑)
-HKID card 正副本
-Passport 正副本(passport係會俾佢收走左,所以唔好諗住交完申請果時去旅行了。)
-照肺個結果正副本
-CoS copy (BNO持有人唔使)
-£1890存款證明正副本(statement又得,簿仔又得,但記得要係英文)

5. 齊哂文件,交完野之後要等打手指模同影相(所以如果有時間就執正啲,因為張相會印落你BRP***)。

6. 之後就係等email通知你去拎返passport啦。(個email好正,唔會話你知申請成功與否,所以到拎到passport見到visa貼左喺上面先係真係成功。)

7. 拎到visa啦!
(2018年2月update)
呢張貼o係passport o既貼紙唔可以正式叫佢做visa, 佢有個朵叫Vignette, (英文唔好, 我查完字典都只係理解到vignette係一張貼左相o既紙)
呢張vignette係會俾30日你入境!
eg. 你填個date of intended travel係10月1日, 咁張貼紙就會valid 10月1日-10月30日。

What's next?下篇再講。
PS 我又已經黎左英國8個月,所以如果資料有缺漏請指點。
呢篇野好鬼冗長,所以我打完嘅時候已經由雙失變返在職-_-。但都希望幫到香港想申請UK WH嘅朋友@@


*CoS只係valid 3個月,以2018年為例所以如果你拎第一round CoS,喺2018年4月10日至7月9日有效。咁即刻你最遲係7月9日要交form。(有朋友係CoS deadline果日submit online application,deadline 2日之後先交form去centre都申請成功,但搏唔搏得過大家自己衡量啦。)

填online application果時都叫你填DATE OF INTENDED TRAVEL,呢個日子可以填6個月之內。

呢個日子只可以係online submit date後計90日內。當你7月7日online submit,你expected arrival最盡係10月6日。而家下WH visa只係valid一個月(到步後要拎一張叫BRP嘅野,BRP valid 2年)。
即係話如果你拎1st round CoS,想推後去英國嘅時間,你最遲要喺10月6日-11月5日前到達英國。

(2018年2月update)即係話如果你拎1st round CoS,想推後去英國嘅時間,你18年7月9日去交form, 填date of intended travel可以填到19年1月8日咁出左張vignette就會valid 19年1月8日-2月7日, 你就需要呢段時間內到達英國。

詳情睇
How long it will take
The earliest you can apply for a visa is 6 months before you travel.


拎特區護照,又想第二年年頭(2月中至4月)去英國可以點?
1. Extend你張vignette, 即係Vignette transfer (上面都講左vignette係張俾你30日內入境英國o既貼紙)
(2018年4月6日開始£169)
(https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/607212/Fees_table_April_2017.pdf)

2. 等2nd round CoS先申請(雖然香港1st round多數唔夠1000人,但都有啲風險無第二round)

(2018年3月update)
因為太多人問今年31歲又想延遲出發可以點申請。
我舉一個最複雜o既例子。
1. 你冇BNO,得特區護照。
2. 你o係2018年6月1日(Friday)生日就會31歲。
3. 你想o係19年3月出發。

我逐個point講。
1. 你冇BNO,得特區護照。
你要先申請CoS!!! 但如果你到今日(2018年3月13日)見到呢個post但你都未申請CoS,咁你就冇辦法去英國了T_T

2. 你今日6月1日(FRI)生日就會31歲。你有申請到CoS,而你將會o係4月拎到CoS。
你可以而家先去照定個肺做TB TEST,然後o係5月31日或之前上到去visa centre遞交申請
online申請建議早幾日submit,因為online submit完申請仲要book時間上去visa centre交表。
可能你5月30號online submit但你預約唔到5月31號交表。呢個情況佢可以唔批你個申請ga!!!!

3. 你想o係19年3月出發。
繼續睇落去點extend你出發日子。

(2018年2月update)
(點申請extend?)
如何延期出發(台灣/香港適用)

詳情請先看
https://www.gov.uk/government/publications/transferring-a-visa-to-a-new-passport-ecb17/transferring-a-visa-ecb17

3. ECB17.3 Replacing a 30 day short validity (travel) vignette
(要申請延期出發日子屬於這個情況)

所以你要再login https://www.visa4uk.fco.gov.uk/home/welcome
然後再create一份新申請。

把你新的出發日子填在date of intended travel
reason of visit: Other
visa type: Others
visa sub type: Vignette transfer

之後填的東西跟之前申請yms時一模一樣, 再把需要的文件印2份。 再遞交一次你的文件去visa centre, 然後就等新的vignette出來了。

Q: 申請vignette transfer後我的BRP的2年日子也會延後嗎?
A: 正常來說是不會的!!! 如果你一開始申請YMS是填寫date of intended travel是18年10月10日, 即使你申請了vignette transfer(例如你申請vignette transfer填了18年12月3日), 你的BRP還是會在18年10月10日至20年10月9日有效。

如果你2018年年滿31歲也是同樣情況!!! 假設你2018年6月1日生日,5月20日online submit你的application,你的date of intended travel最遲可以是18年11月20日。而你的BRP將會是2018年11月20日-2020年11月20日,所以一般情況下申請vignette transfer只可以幫你把出發日子延後,但整個wh visa並不會延長。

**但!!!我當時申請延期出發, 他把我的整個visa也延後了。 我不清楚是否因為我寫了求情信
由於工作關係我想要2015年11月22日出發.
而我在15年申請yms的時候date of intended travel只可填3個月以內。由於我當時CoS的關係我需要在15年7月9日前遞交申請(date of intended travel最遲可填10月8日), 但我當時仍然填date of intended travel是15年11月22日, 然後我補了一封信向uk visa解釋為什麼我要7月9日交申請表但11月22日出發。
然後我首次收到的vignette仍然是15年10月8日-11月7日
之後我申請vignette transfer, 填了date of intended travel 15年11月22日
然後我新的vignette是15年11月22日-12月21日
當我到達英國後拿BRP是15月11月22-17年11月21日

所以可能是之前寫的求情信有效果?_? 因為網上其他人/朋友經驗都沒有把整個BRP的日期延後。

---------------------------------------------------------
(extend 出發日子的詳情打完了, 所以我轉回廣東話)

**問我交form使唔使interview呀咩果啲? 我申請果時好似一句英文都無講過,到左visa centre d staff亦全部係香港人,而批簽證果位亦唔喺香港喺馬尼拉。
不過提提大家啲影印本最好準備2份,喺果度copy係2蚊1張!

***BRP全朵Brometric Residence Permit,WH個valid date全印喺上面! 所以到步後搵工(證明你合法工作)呀,申請戶口(證明你合法逗留)全部靠佢。
呢張野點拎? 喺Visa4Uk果個網會叫你揀定喺邊間post office拎BRP(即係你online申請visa果時已經要決定你英國首站係邊!)而出visa果時有封信會話你知幾時有得拎(我果時係11月22日visa開始,11月29日可以拎BRP,所以應該係VISA日期後O既一個星期就可以拎.)

所有申請visa價錢都可以o係以下網址搵到.
https://www.gov.uk/government/publications/visa-regulations-revised-table


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

394 則留言:

  1. Hello, 我貼多左2張圖,係講點申請extend,唔明可以再問,thanks

    回覆刪除
  2. Thank you, 因為我未開始申請visa,但係已經申請左個Cos
    想問多少少,個extend係申請visa果陣申請埋定係佢批左之後先再apply? 同埋有冇話最多可以extend幾耐?
    Thank you so much

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,我啱啱先見到你個問題,希望你已經順利去到英國working holiday💪🏻💪🏻💪🏻。Extend係申請完個簽證之後先再申請。

      刪除
  3. 想請教你, "臨時簽證的有效期限僅限於收到後的30天內" 意思係由Visa approved 個日計起還是由申請表上填寫的預計入境英國的日期計起?即假設我2月14日去做visa 中心交文件, 一般15個工作天處理,即3月7日可以領取臨時簽證,但我申請表上填寫的預計入境英國的日期係5月6日,那麼我的30天寬限期係幾號到幾號?Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 30日係你填預計入境日子,即係5月4日開始計。

      刪除
  4. Tier 5 (Youth Mobility Scheme) visa question:

    I'm holding BNO, application starting from 20/2/2017, how about deadline??

    Thank you so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. BNO無限時間,無限人數,所以你想幾時申請都得嫁。

      刪除
  5. hello~我見到有人分享話交文件時要寫番個IHS no俾佢,我好似無俾到佢~
    請問你有無做到呢個步驟牙?唔知會唔會影響申請呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時交form佢一開始就問我IHS no。(但我當時申請係新舊system交替,所以有機會係跳左交IHS錢但都可以完成申請)但而家申請係一定會逼你交左IHS啲錢先可以process落去,所以我諗佢先無專登問。
      但我都係估嫁咋,如果真係擔心,試下搵下有無電話打去補返啦!

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你總共俾左幾錢?因為新system應該係要交左IHS啲錢先可以complete個application。

      刪除
    2. 以為要分開俾$,新SYSTEM一條龍做曬~
      $3060 IHS + $2346 Visa Fee

      刪除
  7. 你寫得好詳細啊!多謝你!
    我想問下呢
    我係BNO holder,我原本plan左2018年6/7月出發,係咪者係2018年1月我就要申請?
    同埋有冇話邊個月份到UK比較好?
    我係網上面睇,好多人都話攞住BNO好快就攞到visa (around 1 month?),而攞到visa後要30日內出發…但我見你分享係要早半年左右申請,想問下係咪每個人都會唔同?
    thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      Bno可以跳過CoS步驟,幾時申請都得,你如果想早啲申請,可以出發前3個月申請定,因為申請visa個arrival date最多填90日後。如果你想預到時間啱啱好應該最遲2星期前申請都得,因為2個星期左右俾到passport你。(但我都唔100%sure,所以如果大約知時間就早啲申請啦)
      Eg.
      1月1號申請,填arrival可以填4月1號。咁visa就會出4月1至4月30日。
      Eg2.
      1月1號申請,填arrival可以填1月15號。咁visa就會出1月15至2月13日。

      刪除
    2. 哇,原來咁快咖…
      唔該曬你咁詳細嘅回覆啊:)
      All the best :)

      刪除
    3. 如果想慳錢,我覺得9月左右到英國係唔錯嘅選擇,因為英國稅率高,每年4月cut off,如果9月左右到你賺半年錢但都可以用哂佢每年£11000免稅額。
      如果想到步之後即刻買平野,就6月尾7月或者12月尾1月啦,因為呢兩段時間係英國大減價.

      刪除
    4. 請問你免稅額係咩意思

      刪除
    5. 英國同香港一樣,都有最基本嘅個人免稅額。英國係每年£11000,簡單黎講即係每年搵少過呢個數就唔使交稅。
      *留意一點每年收入少於£11000只係唔使交PAYE tax,NI tax係一樣要交。-_-||||
      之後得閒會寫返篇講下英國點計糧點收稅。

      刪除
    6. ai....唔該哂丫,但咩叫Nl tax??

      刪除
    7. NI全朵係national insurance,當你去到英國嘅時候都要申請一個嫁。而NI tax你就當係英國政府收退休金啦。(但呢啲退休金係俾全英國人用,所以除非你之後留喺英國否則用唔到。-_-)
      詳情可以睇呢個網
      https://www.gov.uk/national-insurance/overview

      刪除
  8. 到英國拿左BRP後,出入歐洲其他國家都很方便?

    回覆刪除
    回覆
    1. BRP只係俾你英國入境用(你當佢係一張無貼喺passport嘅visa啦),同去歐洲完全無關嫁,如果你拎特區護照都係要排返non EU隊。

      刪除
  9. 其實第二係幾時可以申請,我唔係BNO,係咪要指定日期申請?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係BNO要先拎CoS。有關第二輪詳情請睇返本篇申請步驟1。

      刪除
  10. 謝謝你的詳細資料!!
    想問照肺部分及網上申請部分所需填的英國地址,如果還未決定住那裡?
    應該要怎樣填寫?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 希望幫到你!
      照肺係你求其搵一個英國hostel/酒店地址就得,亦都唔使真係book佢間酒店,因為佢唔會查。

      刪除
    2. 明白明白~謝謝你的回覆~
      網上填表時所問到的"What is the main address and contact details of where you be staying whilst in UK?"
      也是可以其賣上一個英國酒店地址嗎?還是只填London呢?

      刪除
    3. 求其搵一間hostel嘅詳細地址就得,電話都可以填個hostel.

      刪除
    4. OOoooooo~~~~
      ThanksThanks!!!!

      刪除
  11. 你好,已成功申請到COS number,但COS copy點做?email截圖print出黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks,另外想問問,如果沒使用加快業務,通常提交資料及面試後多久有結果?

      刪除
    2. 其實上去個visa centre係交form影相打指模就end,唔使面試嫁。大約10-15個工作天就會收到email通知你可以去拎返passport

      刪除
  12. 點解我有朋友話申請左visa唔即刻去,一年之後先去都得既?
    但你呢度話要搞個extend即係點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為你朋友係舊制,喺2015年4月開始,申請youth mobility scheme嘅人只會拎到一個月嘅visa,而到步英國後要去拎一張BRP,BRP上面先會寫你可以喺英國逗留2年。

      刪除
    2. 舊制嘅人張visa係valid 2年,幾時入境都得。不過新制係只要你拎左brp之後,都可以返返香港一年之後先再去英國。

      刪除
    3. Oh see,唔該你!!咁我又有另外一個問題,因為我8月頭就過30,但理想地10月尾先過到英國,咁7月先填form係咪無問題呢?

      刪除
    4. 無問題,只要你遞交visa申請果一日未年滿31歲都可以。

      刪除
  13. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  14. Halo,
    我岩岩拎左COS, 佢係VALID 3個月(8/4/2017 - 7/7/2017), 如果我想3/10出發, 需唔需要EXTEND 張簽證?
    Many thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使extend,你可以喺7月3日至7月7號遞交申請,填個expected arrival date 10月3,咁個visa日子就會係10月3日至11月2日。 拎至visa後你係必須要10月3至11月入境,否則先要申請extend。

      刪除
    2. 我見VISA ONLINE APPLICATION 果到, 個DATE OF INTENDED TRAVEL已經可以填到6/10/2017, 其實係唔係而家已經可以APPLY?
      同埋想問下個CoS係點PRINT出黎?係唔係就係SUCCESSFUL EMAIL就可以?
      Thanks.

      刪除
    3. 應該係你填左都唔會俾你3個月後出發,因為我當時7月交form填11月走,佢visa都係出到3個月後果日。CoS print email出黎就得

      刪除
    4. Sorry頭先搵返資料,而家已經可以申請6個月後出發。 詳情請睇https://www.gov.uk/tier-5-youth-mobility/overview。所以你想10月出發今日已經可以開始申請啦。

      刪除
  15. 我想confirm多次, 即係DATE OF INTENDED TRAVEL就係你想邊日到?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes,但我建議你填9月30日左右。因為個BRP會喺VISA入境日期後一個星期左右先到你選定嘅post office。咁你到步後就可以即刻去拎BRP。拎左BRP就可以拿拿林去申請銀行戶口了。

      刪除
    2. 唔該曬, 答得好詳細!!
      我仲想問問你果陣個PLAN係點?
      我係諗住去到租一個星期airbnb, 跟住搵屋搬先申請NI同銀行戶口, 因為要有英國地址先申請到!

      刪除
    3. 我頭2個星期book左airbnb,之後就用facebook, gumtree, spareroom黎搵住嘅地方。其實到步第一日已經可以申請NI,因為佢寄form俾你大約幾日就收到。喺form入面你可以填新地址都得,咁個NI信就會寄去你新地址。

      刪除
    4. 至於銀行戶口,你可以參考https://mandywakaka.blogspot.co.uk/2016/08/wh.html?m=1
      Part 3 有教。只要你拎到BRP,你就可以用香港地址証明開戶口。

      刪除
    5. No problem 有咩問題可以再問

      刪除
  16. Hello! 我係準備係4月13號去領事館交文件的.
    不過我都有個疑問,就係我4月2號先apply visa, expected arrival date 寫6月5號,咁如果個visa approve jor 係咪會寫我 6月6號至7月5號可以飛? 咁其實佢會跟據我個expected 個日子而定?因為我見官網又話要6個月批,我有d confused, 希望您可以解答!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個visa應該會6月5至7月4.唔使6個月去審批,只係而家可以填6個月以內出發

      刪除
  17. Ahhh, thank you! 咁意思即係我6月5至7月4呢段時間要出發去英國對嗎,而到埗的一個星期後就要去拎BRP?另有仲有一個問題,我想問NI係咪到左英國先可以申請嫁?咁如果我打算買工作假期保險就可以唔洗申請NI呢?因為我見保誠有!定係其實兩樣係唔同既野來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes。我當時BRP係大約1星期左右先有,因為我係到步第一日就去拎,但最後一星期後先有。NI係要到步先可以申請,只要你喺英國會搵工賺錢就一定要申請NI。NI唔係保你病就可以免費睇醫生,你當佢係交錢俾英國政府之後變左做其他人嘅退休金啦,所以NI係同你有無買保險完全無關。

      刪除
    2. 嗯嗯!唔該曬您呀!

      刪除
    3. No problem=] 有咩問題再問啦

      刪除
    4. hello hello! 我個visa批左了! 之前唔該曬您既資料提供呀!
      我想問下到步之後應該點樣申請NI??

      刪除
  18. 你好。請問申請visa打指模係打1隻定2隻手指?
    因我食指最近不小心整到甩皮,怕有影響
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我無記錯好似係10隻手指都要打指模😂,否則就係左右手食指拇指。因為之後用BRP入境英國每次都要打食指指模,你到時問下visa centre點搞啦@@

      刪除
  19. 你好,想請問怎麼查詢第一輪的結果?
    想知道有沒有名額剩下,想要參加第二輪的申請。謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.whs.gov.hk/tc/partners.php?location=UK#cos
      睇呢個網第VI項35,再click入去,會見到CoS no.去到2017-01-00606,所以可以估到今日首輪606個人登記左。但次輪可能會多過394人,因為有人會申請完CoS但放棄。

      刪除
  20. HELLO, 想請教一下以下問題呀,
    1. 如果我打算6月出發, visa form 的"Date of Intended Travel" 我最好係揀咩日子呢?

    2. 如果我打算批左visa 先訂AIRBNB 同機票, 會否太遲? 一般會等幾耐先會知消息呢?

    THANK YOU SO MUCH!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果你6月10出發,你個date of intended travel就填6月1日。因為BRP大約會喺date of intended travel之後7個工作天到你指定嘅郵局,咁你到步就可以即刻拎BRP,之後順便申請銀行户口。

      刪除
    2. 我都係批左visa先訂bnb,但我係7月申請訂11月XD, 如果你in case搵唔到地方住你再contact下我丫,我可以幫你問下我初到步果間bnb

      刪除
  21. 你好啊 我原本以為自己得passport所以申請左cos 拎到之後先發現原來有bno不過好耐未續 而家已經密鑼緊鼓咁續緊
    但想請教你 我係咪有bno用返bno申請visa會好啲?
    另外如果我最後用bno過去,申請左嘅cos會唔會對我有影響嫁?
    唔該你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無影響嫁申請左cos都可以拎BNO去,BNO仲自由啲想幾時申請都得。

      刪除
  22. 你好啊!寫得好詳細,而且見你仲好用心解答人問題!
    我都想請教一下你,亦都係好多人問既時間問題,希望你唔好介意。

    我剛申請了BNO,現已是Holder。
    計劃今年2017年6月中出發,假設我現在申請,
    Expected Arrival Date是否都已經可填6月中?
    又或者我可以等到6月頭先再申請Visa,然後填兩星期後出發日子嗎?

    感謝 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 希望啲資訊幫到你!
      而家就可以申請啦,因為個到步日子可以填6個月之後,如果你已confirm咪申請左先。因為可以早啲買機票呀,訂hostel或者airbnb。同埋我覺得如果你6月先申請勁趕,因為佢都要10日左右先拎到visa,萬一你買定哂機票酒店但申請visa果度有問題,咁就血本無歸。@@

      刪除
    2. 絕對幫到!其實我個情況是咁的:

      我正係有一份全職工作,打算5月份離職。
      因為知道要搞清稅既問題,所以想一離職後先再上稅局。
      6月先申請,預計6月20號出發。而且我唔擔心住宿問題,因為我會住係朋友度,機票都想等真係拎左Visa先買。

      但聽你咁講,如果6月先申請會勁趕,咁我係咪應該依家申請,Date of intended travel填20/6/17-20/9/17?咁Valid日期係20/6/17-19/7/17;而個arrival date就係20/6/17喇?

      (因為我都想預到個時間啱啱好)謝謝喔~

      刪除
    3. 其實理論上你可以6月先申請因爲suppose應該10個工作天左右你可以拎返visa(我當時係約10個工作天,但佢都話快慢係depends on多唔多人申請visa),但係我唔知會唔會有機會有不明嘅原因搞到申請唔到。所以我都係會建議你提早申請XD。

      刪除
  23. Hello Mandy, 我想問下申請visa 時要提供的銀行存款證明,有無啲咩特別requirement? 網丄銀行打印的E-statement 接受嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有!張statement要係英文,因為我之前睇過我boc係set左佢做中文statement,佢真係全張statement都係中文(不過boc可以早一個月上網改定,下個月就可以轉英文statement)。我另外睇過我citibank都係中文statement嫁XD(我ebanking搵唔到方法改)。如果有hsbc係唔錯嘅選擇,因為佢statement係中英都有。

      網上estatement其實suppose係唔得,但你唔使同佢提及呢張係estatement嫁wor。XD

      刪除
  24. hi mandy! 我想問呢係咪:
    我想10月3日到達英國,7月用BNO申請的話,照肺預2星期收report(valid半年),收到report後填表,咁expected arrival date就填9月30日,然後我可以10月入境?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我再請教mandy: 人地話先租2星期airbnb/hostel,然後再搵工,再租屋。但係租屋要根據工作地點,而且一簽就幾個月,2星期真係搵到工咩?我好徬徨⋯⋯

      刪除
    2. 其實你而家申請定都得嫁。因為佢而家arrive日子已經可以填6個月內。同埋個肺照定都得嫁,申請果一下你仲喺照肺個結果半年內就得。

      刪除
    3. 我自己經驗係搞哂visa,book哂機票之後租定兩個星期airbnb。到步之後即刻整ni果啲。
      你可以參考下呢篇blog。
      去之前準備乜
      https://mandywakaka.blogspot.co.uk/2016/08/wh_23.html
      初到英國又應該點
      https://mandywakaka.blogspot.co.uk/2016/08/wh.html

      工!唔係超級難搵,因為識中文都幾吃香。
      以倫敦為例,
      1. 只要你乜工都肯做
      2. 只要你夠膽硬住頭皮逐間舖去遞cv
      我fd大約3個星期搵到,我一個月內搵到。
      我覺得租屋又唔係一定要好近做野,因為好多快速就可以返工嘅工種都係服務業,而服務業又需要到中文,好多都喺central。但central租貴,所以我會情願平啲住遠啲。

      我估我6月頭應該會勤力啲update blog寫埋搵工😅😅😅,搭車,搵地方住果啲教學。希望到時幫到你多啲。

      刪除
    4. 多謝你呀!從來都無遇到好像你咁細心又耐心的blooger!!我依家諗緊用BNO定用COS去好,續BNO係咪易揾工d? 但要畀多1000蚊XD

      搵工我想做教育/傳播/文職/ 花店果類,但唔抱太大期望,聽講網上交CV都會石沉大海,所以cafe餐飲洗碗我都可以!!服務業係walkin? 你係做咩類工的? 搵地方住我覺得超難,睇地圖分zone幾都一舊雲,平時都係努力背下D地鐵站名⋯⋯

      希望你6月頭分享下^^

      刪除
    5. Thank you!我覺得用BNO或者特區護照搵工應該無分別,因為佢只係會睇你VISA幾耐。
      我之前香港係做assistant engineer,黎到做sales😂😂😂。
      但都有識得人係喺香港係engine,黎到都搵到engine工,但我搵工唔係好積極果啲,有工做我就做死一份。6月再分享多啲啲😂,因為plan緊旅行。

      刪除
  25. 你好啊,我係今日先做working holiday research,想問下如果我係拎CANADA passport應該點處理?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個網
      https://www.gov.uk/tier-5-youth-mobility/overview
      入面有寫yms申請條件
      have certain types of British Nationality or are from certain countries
      詳情請睇呢度
      https://www.gov.uk/tier-5-youth-mobility/eligibility
      加拿大都係合資格申請。
      我update多左張圖,你可以睇下。

      刪除
    2. https://m.facebook.com/mandywakakaka/
      我貼左圖喺度,可以參考下

      刪除
    3. thank you so much for your infomation!!!!

      刪除
  26. hello,請問你知唔知存款証明個到有無話個bank account要持續幾耐keep住有個存款先得?定係俾佢睇既時候夠個數就得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使嫁,你喺交form前幾日去打簿,或者直接俾最近一個月嘅statement佢就得。提提你最好任何文件都copy2份先好去交form。

      刪除
  27. 我想問BNO持有人係咪全年任何時間都可以申請簽證?

    回覆刪除
  28. Hello Mandy!!!請問你有冇興趣在一些工作假期活動/平台上分享你的經歷呀?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,寫個blog都係想分享俾多啲人知😂

      刪除
    2. 請問可以有給我你的聯絡方法嗎?(在你fb page inbox你可以嗎?謝謝!

      刪除
    3. fb.me/mandywakakaka
      呢個係我個page不過開左無耐😂

      刪除
  29. HI mandy有幾個問題想問下,希望冇麻煩到你
    1,我打算同朋友兩個去wh, 打算下年2-4月先去。我有bno應該可以12月先申請簽證,咁佢冇,佢最近申請咗CoS,理論上最遲只能排7月要申請簽證12月尾1月頭前一定要去,想問下係咪可以申請咗簽證後再extend?
    2,申請簽證時係咪會收咗passport,大約幾時先知?
    3,睇完我個情況想問下我朋友幾時照肺好?因為你話得半年效用咁我extend咗時會唔會又要我俾錢照多次?
    thanks!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思去左旅行所以遲左reply
      1. Yes, 係要申請完再extend, 但我覺得佢可以貼近cos過期前先申請,因為你申請個extend visa,佢個2年限期係未必會extend俾你。我果時extend左1個月左右,個visa expiry date都有跟住extend,但係亦有朋友係申請extend visa之後個2年visa期無extend到。
      2. 你去個visa centre遞表果時佢會收埋你本passport, 大約10個工作天會通知你可以拎返。
      3. 如果你100%確定肺無事,就喺遞表前2個星期照啦,我果時好似一個星期拎得(早啲打電話問幾時拎到啦,照肺係得果幾間得,要早啲book定。)
      我extend果時佢無再叫我交照肺啦(但我申請extend的時候個照肺仲valid的)。所以會唔會叫你照多次我唔肯定。但你入境英國果一下照肺係可以超過半年的。

      刪除
  30. Hello, 我想問下戈要£1890既saving,有無話戈筆錢一定要係銀行幾耐?Thanks!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakaka,你條問題上面有人問過。下次爬下文好嗎?thanks

      唔使,你喺交form前幾日去打簿,或者直接俾最近一個月嘅statement佢就得。提提你最好任何文件都copy2份先好去交form。

      刪除
  31. 你好,唔好意思,我想再清楚d既即係個CoS係3個月有效期,3個月內要遞交簽證申請,而個visa批左係6個月內?你其實都講解得好清楚,不過太多人問,我有點混亂�� 真係唔好意思

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯。當你cos 4月10-7月10日到期,你最遲申請日係7月10,之後最遲date of intended travel係明年1月10日。而張visa係valid一個月,即係你要1月10至2月10到達英國。

      刪除
  32. 想問問 若現在填了
    DATE OF INTENDED TRAVEL

    之後是否一定要在這日到達英國?
    因為我仲PLAN緊,未必是這日exactly到英國啊

    你當時是exactly在這日到達嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會貼一張visa去你passport,正常黎講係date of intended travel起計valid 1個月。
      你到步後要再拎BRP, BRP就會印住你係可以合法2年留喺英國。
      我當時有申請extend, 所以我係填啱啱好到步日就係day of intended travel。但BRP會喺date of intended travel之後大約一個星期先到郵局。所以我覺得可以填早一個星期啦。

      刪除
    2. 所以即係過咗date of intended travel都可以出發吧?

      刪除
  33. Hi Mandy, the first thing I want to say is your blog is really informative! I think I will be moving to London in Sept. I wanted to ask more about the process of you finding a job. I can imagine it's not easy. It'd be great if you could share your experience with us on that. I am planning to looking for a sales / marketing related job which is similar to my current job. thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! I think you could try to apply before you move to london. There are some websites which may help. Reed / linkedin job / indeed
      You can google them.

      Frankly speaking I am quite lazy to seek jobs.😂 The 1st job I had was taking orders in a take away shop. Then I had dropped CVs to several retail shops and got a sales position within one month.

      I had tried to send some CV to engineering company in early stage but no reply (I was an assistant engineer before).

      In the first half year, I had worked in both take away shop and also retail shop, I am too lazy also very exhausted to seek engineering job.

      I think you may find some marketing jobs in London but the pay is not satisfactory. (My friend had an offer of minimun wage😤).
      Sales position in retail is easy. ➡️➡️They need our language.

      I will try to complete a post about seeking jobs in June😂😂😂 but I can't promise since 3 trips are waiting for me😂😂😂. (Travelling is the main reason why I came here, working is the last😂😂😂)

      刪除
    2. Thanks a lot for the reply! :) How long will you be in London for? Perhaps we could meet over a coffee when I am there. I look forward to reading more from you! :D

      刪除
  34. 我想問存款證明用月結單ok?
    因為我得銀行卡。如果搞個存款證明要比300蚊費用

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻煩問問題前先爬文thanks😂😂😂
      第4點有提
      £1890存款證明正副本(statement又得,簿仔又得,但記得要係英文)

      Hsbc statement 係中英對照, 有啲銀行係只印中或英,早一個月通知銀行就可以下個月轉返英文俾你。

      刪除
  35. 問個好蠢的問題,我拎特區護照
    申請visa時
    "Nationality 護照或旅行證件上的國籍"
    應該填HONG KONG嗎?
    (還是CHINA.... 應不是CHINA吧,,,)
    你係填咩架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hong Kong😂填china好似申請唔到到😂

      刪除
  36. 另外,要book center時上去交申請
    請問個時你難book嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果時book唔難,但因為我都係book最早果個time slot😂😂😂因爲我唔想請annual,所以都係返工前搞掂😂😂😂

      刪除
  37. Hello, 你既分享真係好好,勁詳細,你仲好好解答哂所有問題��我有睇哂但好似無人問,就係你拎到個working visa之後佢有無咩規矩?我有上網search過,例如唔可以搵教練同醫生既工,但仲有無咩specific既工唔可以搵?同埋想問下有無講一星期只可以做幾多個鐘既限制?Thank you : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!

      無乜特別野唔可以做,我記得係唔可以做運動員,醫生,raise funds。至於其他我都唔係超清楚。
      至於一個星期工作幾個鐘,係無限的(如果拎學生visa係1星期20hr)。我一開始到步無耐同時返2份工,sales最多一個星期返左43個鐘,再加埋返take away店2晚共11個鐘。所以果時有時係一星期返5x個鐘😂😂😂
      不過其實通常full time同一份工係唔可以多過40個鐘。聽我舊manager話多過40個鐘係要另外叫個員工簽約嫁。

      刪除
    2. 唔好意思又要麻煩你解答,想打電話去問Home office 打左幾次都唔聽電話所以想再問有經驗既你,我知道拎BNO既人唔洗COS但係當你揾工個時,請你既公司洗唔洗要有sponsor license?

      刪除
    3. 你sponsor license嘅意思係間公司拎左就可以幫你搞tier2嗎?因為無諗過要留喺英國。呢點我完全無留意過😂😂😂
      我估(大部分?)公司係有能力幫你搞tier2,但係要睇下佢地係咪真係好需要搞一大輪野去外地請人。
      但我無詳細問過我公司係咪有有😅😅😅
      所以呢點解答唔到你sorry🙇🏻

      刪除
    4. 唔洗sorry!你咁細心解答咁多人既問題已經好好,多謝你先係。我疑問既係當你拎住tier 5 YMS 去搵工,請你既公司需唔需要有sponsorship licence先可以請你?我唔清楚但我個人覺得唔洗,我上uk gov 個網都係話做咩工都得。我之後終於打通電話去Home office問同一條問題,但我覺得佢地亂答,因為佢話拎tier 5 請你間公司都要有sponsorship licence但我覺得唔make sense 所以想求證下😂Thank you

      刪除
    5. 多謝支持🙇🏻🙇🏻🙇🏻
      我都覺得唔使理,去到有乜工都照搵左先啦😂👍🏻

      刪除
  38. Hello,

    你好.
    非常多謝您提供上述詳盡的資料!
    我有幾個問題想請教一下.
    1)我用BNO成功申請左WH visa.
    Visa有效日期喺25/5/17-24/6/17.
    現定15/6到達倫敦.
    請問如果15/6入境英國後,未拎BRP,15/6 或16/6立刻轉乘飛機/火車離境到歐洲其他國家可以嗎?(計劃於10日內返回倫敦拎BRP)還是要先拎BRP才可出境到其他歐洲國家?
    2)如果可以,往返倫敦及其他歐洲國家都要用申請WH visa嘅護照 (我用BNO申請)?還是可以用BNO或特區護照都可以?
    3)用WH visa 第一次入境,除了護照及visa, TB test report, BRP collection letter and bank statement外, 需要提供己購買工作假期保險的保單嗎?
    非常感激你提供WH的詳盡資訊,Thank you so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持💪🏻💪🏻💪🏻

      1)你個問題好tricky😂。
      Case1) 你喺6月24號前再一次入境。
      呢個情況我覺得理論上你可以用返passport上面個VISA入境。因為你visa係5月25-6月24。但理論上咋,我無試過,亦覺得最好唔好搏😂

      Case2) 6月24日之後再入境。
      一定要去拎左BRP先!一定要去拎左BRP先!一定要去拎左BRP先!
      太重要所以要講3次。因為一旦你用左WH VISA入境(而果張1個月visa過左期),你再一次入英國係一定要用BRP。如果你唔用BRP再入境custom有機會唔俾你入境!!(朋友試過出國唔見左BRP,入英國時俾海關cup印話下次再無BRP唔可以再入境😑😑😑)

      如果你係6月15號到倫敦,我諗你BRP已經一早喺郵局,所以去拎左先最安全。



      2)如果你係用bno申請左WH VISA,我覺得你用返BNO出入境比較好,因為其實每次出境英國去歐洲其實都無過海關,入其他歐洲國家每次都好快可以入境。最煩係入返英國境,每次都排勁耐check passport,同brp入境要打手指模。(BNO好似可以排EU隊😂,過關應該快啲)

      3)第一次入境,除左個passport同貼喺入面張visa有用到,其他你所講嘅野完全唔使😂😂😂
      我之前申請左extend,去嘅時候TB TEST RESULT過埋期,根本無人check😂

      保險其實睇你自己想唔想買,第一年我有買保誠嘅WH保險(差唔多4000hkd),但根本無claim過,所以第二年我只係買左aviva嘅全年旅遊保,(呢個係可以保我所有英國出發嘅旅行)。

      Btw我唔知英國係咪旅遊保唔多發達(或者係超級發達??) 個保費平到爆炸,£4x /year😂😂😂

      刪除
  39. Hi Mandy,
    I have some concerns about the application, hope to get your opinions, thanks so much :)
    1) Regarding DATE OF INTENDED TRAVEL, my plan is I will arrive in London in end of July first, may stay for few days to a week, then will travel to other European countries until September, which date of intended travel I should choose in this case?
    As I got BNO and HKSAR passport, do you think it's possible that I can enter London by hksar passport, then I travel to other countries, use BNO to enter London again, so the visa would start in September i/o July?
    2) BRP, I need to get it within 10 days when I arrive London, so if I just stay 7 days in London, is it a bit risky that I might not be able to get that?
    3) For the savings proof, e-statement is acceptable, but I need to print it out, go to the bank and ask for the bank chop right?
    Many thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. I think you can fill in September for DATE OF INTENDED TRAVEL then your visa will be valid from Sep 2017- Sep 2019. I think its a good idea to enter London with HKSAR passport in july then enter London in September with BNO.
      2. Usually BRP will arrive the post office after 10 working days of DATE OF INTENDED TRAVEL. In your case I think its better to use HKSAR passport in July then BNO in September (and use BNO to apply WH visa)
      3. They will not ask if it was an e-statement. Don't tell the staff that is an E-statement😂😂😂. Just print it out and give it to staff.

      刪除
    2. Thank you so much :)
      1.but do you know if the WH visa can be effective only if I go to the UK from HK? I am just afraid if I enter the UK from other countries in Europe, I can't activate my WH visa

      刪除
  40. Hi Mandy,
    你真係答得好詳細🙏🏻Thank you so much!

    我會16/6早上去郵局拎BRP先,下午再飛AMS. 希望BRP已經送到郵局啦😖

    想問多小小,拎BRP嘅過程大概要幾耐?喺咪攞完簽收就走得?我用BNO申請,喺咪唔使去警署報到㗎?定喺要攞左BRP先有文件通知使唔使去警署報到?(我手上嘅BRP collection letter無寫要去警署報到)

    另外,我想問下喺WH visa 2年有效期內由英國離境返香港,喺英國或歐洲買嘅消費品可唔可以喺離境時申請退稅?定喺用WH visa入境就唔可以申請退稅?

    如果WH visa唔可以申請退稅,我只用BNO(with the visa)入第一次境,之後到visa夠期先再用BNO離開英國,中途轉用特區護照往返英國和香港,咁又可唔可以做到退稅呢?定喺WH有效期內出入境英國都要用返BNO?

    Thank you so much again🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 拎BRP其實係去郵局拎封掛號信only,所以如果BRP已經到左郵局就會即刻拎到。good luck!

      多謝網友Cheuk Tung問我有關警署報到嘅野,我睇返呢個網。
      https://www.gov.uk/register-with-the-police

      Check if you need to register
      If you applied outside the UK
      Check your visa ‘vignette’ (sticker in your passport). You must register if it has ‘Police registration’ or ‘Register with police in 7 days of entry’ on it.

      照字面睇而家申請WH VISA已經唔使去警署報到。所以可以慳返£34了了👍🏻👍🏻👍🏻

      至於退稅
      https://www.gov.uk/tax-on-shopping/taxfree-shopping

      You can sometimes get VAT refunds on goods bought in the UK if you:

      visit the UK but live outside the EU and are going back home

      are an EU resident leaving the EU for 12 months or more

      are a non-EU resident but work or study in the UK and are leaving the EU for 12 months or more <-我地係呢個

      同你係咪拎BNO定hksar passport無關,因為你不斷出入境英國其實道理上係唔可以退稅。

      你都可以試下退唔退到,但我無試過。😂😂😂
      我上次送朋友機(佢係真係離開唔返英國)陪佢拎退稅時,staff會睇passport幾時入境,同埋睇你張機票去邊。
      (之前FB見過有人話WH提早走人,喺退稅果度俾佢問左n年先退到)

      提一提你WH VISA 嘅2年限期內,應該係要每次入境都要用BRP同埋同一本護照。因為我得一本hksar passport所以無試過,但我覺得既然花左一舊錢申請黎working holiday就無謂搏。因為如果你係WH VISA就應該2年內都係tier5, 但如果你中間又用hksar再入境就會變旅遊簽。咁應該係犯法的。

      https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/300096/Tier_5__YW__guidance_04-14.pdf

      你可以睇上面pdf第56點。
      If you are granted leave as a Tier 5 (Youth Mobility) Temporary Migrant, you can stay in the UK for the period of the validity of your entry clearance but you cannot obtain an extension of your YMS stay� You cannot switch into any other Points-Based System route, or into leave as a visitor�

      上面寫住唔可以喺YMS途中變visitor。

      刪除
  41. 我網上填左form book時間交文件的時候,網上交左錢了,但我唔清楚我的錢包唔包埋IHS fee啊?IHS fee需額外交定點交啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家新system應該係逼你交埋IHS嘅錢先可以約時間交form,所以唔使擔心。

      刪除
    2. 如果你已經交左form可否分享下你IHS係咪真係交左? thanks!


      有另一個網友話ihs係0蚊,我上網計過要£300。

      頭先睇過visa£235+IHS£300應該total要£535

      因為我無得真係走入去個visa網網俾錢apply多次,所以而家我都唔肯定IHS點收錢(但我當時網上交埋)。

      https://www.immigration-health-surcharge.service.gov.uk/checker/type

      Thank you🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      刪除
  42. 我想問一問"贊助者證明" 係咪PRINT 勞工處SEND嚟的"Successful Registration of Certificate of Sponsorship"EMAIL就可以?

    因為除此以外我無收到其他文件


    你當時交了VISA 申請後等了多久就批出VISA?

    若漏了文件我之後可以補交的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思去左旅行所以咁遲覆。係,print個email出黎就得嫁啦。
      我交文件之後大約2個星期左右佢email我話可以拎返passport, 佢個email勁衰,係無講你成功定唔成功,你要拎到果刻先知😂😂😂

      刪除
  43. 爬左左幾個網 Mandy寫既post最貼地 資料同愛心提示好正❤️❤️thanks xx

    回覆刪除
  44. 我想問一下填visa application時
    護照的簽發機關點填,佢得好少位比我lol

    同埋我skip左health surcharge
    直接填visa application form
    係咪交錢果時會自動交埋

    P.S.我用特區護照,cos就到期啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜都填hong kong得嫁啦😂,有個位我記得填china係申請唔到😂

      刪除
  45. 我想問,我填visa application form 個時,跳到IHS 個畫面,佢顯示既金額係HKD 0 ,之後我再重複做呢個step ,都無叫交錢,只交visa charged ,咁係咪唔駛交??還是另外交??
    謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩呢個我都唔知,我仲喺機場今晚返去搵下先。遲少少覆你

      刪除
    2. 麻煩你了
      另外,我想問,証件相係咪一般特區護照既証件相規格?

      刪除
    3. 唔係。相片格式請睇以下個網
      https://www.gov.uk/photos-for-passports/photo-requirements

      刪除
    4. 頭先搵左IHS, 因為我無得真係走入去個visa網網俾錢apply多次,所以你自己試下。
      你可以去下面個網計下你使唔使交錢。我用自己生日計到要交£300。
      可能細過某年紀唔使交?_?😂😂😂

      https://www.immigration-health-surcharge.service.gov.uk/checker/type

      刪除
  46. Hello Mandy你好,有幾個關於UK WorkingHoliday想問你的請教你 因為status有點緊急 我已經拎咗第一輪贊助者證明,但猶疑緊繼唔繼續之後的申請steps...

    1)請問如果順利完成哂欣所有申請Visa程序,但想延期出發的話
    - 有無話要幾時開始申請延期的?
    - 延期申請會很麻煩嗎? 需唔需要有咩特別證明交文件才會批的?
    - 同埋申請extend出發要另外比錢嗎? 有無指規定可以extend多久出發?

    2) 因為我發現原來我都有BNO的 不過過了期。所以想問如果假設我最後唔用passport的贊助者證明申請WH Visa 係咪也可以轉用無限額的BNO申請WH Visa? 但係會唔會因為我拿了贊助者證明無用來申請Visa的關係 而影響重新用BNO申請Visa的?

    Thank you Mandy!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 幾時申請extend都無所謂但個出發日期要係個申請日半年內
      申請extend果時你交返申請yms果時交嘅文件就得。
      要另外俾錢,我果時俾左千幾,而家好似加左價。

      2.完全無影響,如果你唔sure就放棄你個CoS之後用BNO申請啦。
      用BNO去歐洲其他國家可以排EU隊,出入境仲快😂👍🏻

      刪除
  47. 哎呀,原來我護照今年9月到期
    但比晒錢...有無計呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你未交application去visa centre,
      申請過一本passport之後交文件問佢可否用新passport。

      如果你已經有張visa貼喺護照上,
      1.你一係入境英國,先拎BRP,再出境返香港申請特區護照,之後應該可以直接用新passport同BRP再入境英國。但飛黎飛去好傻仔。
      2. 而家申請新passport,拎到新passport之後用extend方法申請過一張visa入境英國。

      刪除
    2. 我衣家申請新passport
      有無方法extend個cos呢

      刪除
    3. CoS無得extend☹️, 我之前都問過勞工處了☹️☹️☹️。不過你可以試下再send email俾勞工處問下。
      因為你俾左錢?你都同時試下打電話或者親身去問下uk visa centre可以點做啦。
      如果佢話無辦法,就下年試下照申請新一張CoS。搏政府無check你之前有無申請。
      Btw你你如果未交form, passport又得返3個月,我覺得去交form都未必受理因爲通常出國佢都要求passport最少6個月限期。
      而家唯有試下聯絡勞工處同uk visa centre睇下邊邊可以幫到你。
      Good luck

      刪除
    4. 我衣家就係交form唔受,唔比打手指模
      即刻申請新passport,cos deadline果日上網預約visa博一博
      但新passport no.唔同左去到center有無得口講轉落新passport到呢
      多波折到喊出黎 😢

      刪除
    5. 而家盡量做你可以做嘅野啦,good luck💪🏻💪🏻💪🏻

      刪除
    6. 我都有個問題,就係COS下個禮拜DEADLINE,我本舊PASSPORT 19年年頭過期,我SUPPOSE會去2年。可唔可以申請完VISA後,續新PASSPORT去UK,帶埋舊護照。如果係咁,個VISA可唔可以照用?

      刪除
    7. 首先我唔知你本passport如果得返1.5年visa centre肯唔肯收你個application。
      In case佢肯收你本passport而且拎到張valid 1個月嘅visa。
      1. 你係一定要拎返貼住visa果本passport入境。如果你申請左新passport,舊果本passport即係作廢,而入面張visa都會作廢。
      所以你係無辦法以作廢的passport入境的。
      2. 如果你用19年過期嘅passport申請左visa,而你又走去申請本新passport。你可以用extend visa嘅方法,將舊passport嘅visa轉去新passport度。

      (以下係個人意見, 無試過得唔得)
      你可以唔申請新passport,以現有passport(+visa)入境,之後到英國境內拎BRP,之後用oversea方法申請hksar passport (自己睇https://www.gov.hk/en/residents/immigration/traveldoc/hksarpassport/applyhkpassport.htm)

      因為只係首次入境英國嘅時候你會用到張visa (即係貼喺你passport valid一個月果張),之後再入境英國,其實都係用BRP。所以個人愚見係可以用任何一本passport+BRP再入境英國。

      但都重申一次,我無試過,唔得唔好丙我😂

      刪除
    8. 不過我講咁多廢話,其實先決條件都係要visa centre肯收你本passport先。good luck💪🏻💪🏻💪🏻

      刪除
  48. 想問問,如果我係英國讀開書需唔需要照肺ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.gov.uk/tb-test-visa/overview

      Who doesn’t need to be tested
      You won’t need a TB test if any of the following apply:

      you lived for at least 6 months in a country where TB screening is not required by the UK, and you’ve been away from that country for no more than 6 months

      所以你已經喺英國留左6個月以上應該係唔使的。

      刪除
  49. Hi Mandy,
    唔該曬您之前的資料! 我到步後第二天早上已經拎到BRP,所以無影響到之後嘅行程,Thank god! (好彩攞到BRP先!我由Paris返London,我visa已經過左期,佢地真係要用BRP入境...)
    另外,我想問下N.I. number如果未開始搵工,係咪無必要申請左先?因為我明天會因公事返香港留2-3個月,我唸住之後再入境時先申請,有無問題?(之前打過去Hotline問,但我唔係好記得清楚佢地點答...印象中佢地話唔使急,重好似話如果搵到工,公司甚至會幫我申請?)
    因為明天走,忽然好擔心有無做漏野... 又要麻煩Mandy您啦!
    Thank you so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實ni你遲啲申請都得,如果間公司想請你可以後補😂
      但公司係唔會幫你申請的,同埋申請ni都幾耐,打電話拎form要等一個星期,之後交form又要等成個月,所以我覺得你可以打電話叫佢寄左form俾你先,不過你2-3個月先返,就要搵fd幫你收form la

      刪除
    2. Brp真係好重要,所以要小心保管😂😂😂
      唔見左再申請個步驟好煩,而且要等好耐!(一般要等1-2個月,特快要加£500但都要等十幾廿日)

      刪除
  50. HI MANDY,
    想問下若我而家submit application form而又想extend 到3月中既話,係咪都係照你既step做就ok?

    thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, 你申請12月尾做date of intended travel 啦,之後喺9月就可以申請extend(因為我諗申請extend都係喺申請日起計6個月出發)
      提提你你個yms visa 都應該會係由12月起計2年

      刪除
    2. 想問埋呢,係個form 度既Travel Information
      問Date of planned arrival in the UK我應該答我準備3月去既日期定本身12月尾?

      刪除
    3. 你而家填3月都無用,佢會出12月俾你😂😂😂。我之前試過但最後都要extend

      刪除
  51. Hi Mandy,

    我都係香港做緊grad eng, 黎緊會申請第二輪, 最快幾時可以黎到uk搵工? 短時間搵專業工有無竅門?

    Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有cos之後如果你一早照定肺同埋啲文件齊哂,即刻遞表,佢10個工作天左右就出到visa俾你,所以如無意外應該一個月內可以出發😂

      無竅門😂因爲我都搵唔返engine工而家做緊sales,而且人工仲得返香港7折😂😂😂

      刪除
    2. 所以我無乜搵engine工嘅tips可以俾到你你😂
      但如果要搵retail都算有少少心得的的😂

      刪除
  52. hi mandy你好,主要想問下兩個問題,
    1.證件相係咪去番普通映相鋪頭講番個要求就OK~?
    2.香港passpost 副本係咪要每一頁無論有冇野都copy~?
    thank you :)

    另外有個問題係填application form個陣諗左好耐,就係佢問你手上個本passport係咪第一本passport,如果答 唔係, 佢就會問你十年之內既另一本passport既資料~
    唔知大家點答,我答YES,因為我對上一本係BNO,而且唔係十年之內既事~

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 睇返呢個requirement
      https://www.gov.uk/photos-for-passports/photo-requirements
      我果時自己影,之後用啲software將8張證件相塞入一張4R。
      去晒相舖,1蚊就有8張證件相了😂😂😂

      2. 我果時將每一版都有copy, 但我個fd無,佢都照申請到,所以我諗係唔使copy每一版。

      3. 我都答左yes😂,所以幾經辛苦搵返本過期嘅passport出黎交埋俾佢。

      刪除
  53. 唔好意思啊。
    我想問一下,我填visa申請時裏面有填擔保人,是不是一定要填?

    回覆刪除
    回覆
    1. Um....我完全無印象有填過擔保人?_? 入面邊part要填? thanks

      刪除
  54. Thanks. 你都覆得好快下 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. U r welcome。因為一問問題就會send email俾我,見到又得閒就會覆😂😂😂

      刪除
  55. 健康稅在網上用信用卡過數,甘申請visa呢、?是米是都是在網上給啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好神奇!第一次聽IHS個中文叫健康稅😂😂😂。全部都係網上用credit card俾錢的

      刪除
  56. 我已經在網上交左了☺️
    原來之依加是將健康稅&visa 簽證費綜合來先交健康稅之后是visa 稅啊!
    依加健康稅都加左了$4200

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都交左400鎊IHS😭😭😭, 搶錢的

      刪除
  57. 有冇人試過交文件佢唔收tube test result ....><

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你係咪喺佢指定嘅clinic 做tb test?

      刪除
  58. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. hey mandy, 唔知點解我填預計到達日期9月1日,但批出來張sticker有效期係7月5日(visa批出來的日期)到8月4日。。。真系一頭霧水,即係局住要早到- -

      刪除
    2. 咁慘慘😱😱😱,你幾時申請? 因為而家可以填6個月內出發嫁wor。
      又或者會唔會係你9月1號果時已經滿31歲? 因為應該係要到步英國時未滿31歲

      刪除
  59. 你好啊
    我爬文見到你其中一個comment 提到新制同舊制嘅分別:
    "舊制嘅人張visa係valid 2年,幾時入境都得。不過新制係只要你拎左brp之後,都可以返返香港一年之後先再去英國。"

    請問可唔可以解釋下新制即係點?係咪喺Visa valid 果一個月內入左境攞左brp 先,然後即刻出境?之後第二次入境先算開始左個WHV??

    另外我想31歲前申請,過左31歲生日先入境。你提過要到步英國時未滿31,係咪朋友經驗定係網頁有講?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有睇過英國個網。
      佢係冇好仔細咁樣講究竟31歲之前申請係OK丫,定係31歲之前入境係OK。
      我覺得比較保險係入境時係31歲前,因為新制其實係多左張BRP, 你一開始貼喺你passport張visa只係valid一個月。而你到步後拎BRP先係valid 2年。拎到brp之後,你想的話可以返返香港一年再入返英國都得。
      BRP佢valid 2年係由你date of intended travel開始起計的。

      刪除
  60. 我有朋友同我一齊去交文件之后等回复,我朋友7月28號己經收到email 話己寄回護照,但我到依加都未有收到email 😓
    我真是好怕唔批我啊!
    請問有冇咩方法可以問下或者是有冇人試過最遲是几時收到email?
    上去交文件時D工作人員話15天后會收到通知,但我迟過我朋友成一個禮拜啊!但我同她是同一時間去交文件架😭😭

    回覆刪除
    回覆
    1. You still haven't received any notification? When did you apply? I applied on 27th Jul and I am still waiting for them to get back to me.

      刪除
    2. 我朋友遲我2日交文件,但最後佢係快過我收到email😑😑😑,只能講句大不列顛係超唔efficient,而且佢處理文件嘅順序係完全無從稽考😑😑😑
      所以你地都唔好太擔心,仲未到10 working day呢

      刪除
  61. hi 又有野想請教你啦,想問下你有冇試過係英國寄野返黎,因為有時想寄野食或衫返香港,用邊間寄會最平最快咖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係用royal mail寄過信同under 2kg嘅野返香港😂😂😂, 所以幫你唔到sorry🙏🏻🙏🏻🙏🏻
      黎緊我都就走可能有野要寄,如果你知邊間平話埋我知,thanks🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      刪除
  62. 又沒得打電話問,只是等英國個邊通知!
    很忑忐😣😣

    回覆刪除
    回覆
    1. Have you received an email yet telling you that they have received your application? I applied on 27th July and i just received that email two days ago. I think there will be another one telling you that they will poost your passport back to you.

      刪除
  63. 是7月18號收到第一封email 話己跟進緊我的申請
    但我到依加都未收到第二封email 話寄回passport 給我!
    但我朋友已經收到了簽證了!

    回覆刪除
  64. You should email them and they will tell you the status although its a paid service. I am still waiting for the 2nd email. I hope they will get back to me within 15 days... they did warn me now its the peak season. if you go to their official website, it says 100% they can give you back the passport in 30days. Theres 96% for 15 days.

    回覆刪除
  65. 我想問人知佢話15 個working days,其實係指邊日開始計嫁?我開始panic緊

    回覆刪除
  66. hi 又係我 話說我已經批咗係visa要12月出發,想問下extend到6月有冇可能咖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的請睇上面有講點串請extend, 但係申請完之後你visa overall個expiry date係唔會延長

      刪除
  67. hi!mandy
    有D關於英國既問題想請教下你
    唔知方便系email問你呢?
    thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係勁private 嘅你可以喺度問咁大家都睇到,或者你可以去我fb page msg我thanks

      刪除