置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2015.2.8 年初二1am 英國過馬拉style新年

身處喺完全無農曆新年氣氛嘅英國,大年初一,就梗係要返工。

但好人嘅房東一家邀請serena同我喺年初一晚(其實係晚到年初二零晨一點先開始)食開年飯(其實係宵夜XD)。

因為host一家係馬拉華人,所以過年都係食馬拉野。其中我覺得最特別嘅----係撈生!

咩係撈生?

就係中間果碟!!!!


(除左撈生,大家都唔好忽視圍住撈生嘅送,皆因我同serena平時頂多2個送)

我諗大部分香港人都完全唔知撈生係乜(包括我),所以我即刻wiki左下。

撈起魚生,又稱七彩魚生,簡稱撈起撈魚生撈生(「撈」是粵語「」的意思),是馬來西亞新加坡農曆新年時的特色賀年食品。七彩繽紛的魚生有七彩燦爛的好意頭,而「七彩魚生」這個名稱,又有「風生水起」及「越撈越旺」的意頭。
---copy自Wikipedia

撈生話明有個撈字,所以上面張相其實只係before撈。

After撈係咁。

(圖文相乎,大家一齊用筷子撈碟野)

Host太太話如果喺馬拉食撈生,係大家狂撈,會搞到成枱都係@口@

撈生都幾好食,我覺得有啲似好味版嘅和民沙律,因為有菜又有趣趣又有魚生。

PS.是晚食飽洗埋碗,3am! 正!即刻去訓覺迎接明天愉快嘅HOBBS工作!


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言