置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2016.1.3 種族,食物多元嘅倫敦

黎到倫敦,因為同serena相依為命,所以無乜好大嘅motivation去識朋友。

所以喺度認識嘅朋友都係同事XD。

以下就介紹下我返2份工嘅同事(係!我喺倫敦打2份工!)

中菜外賣店大三元
Manager-馬來西亞華人
Chief-大部份係香港人同國內同胞
Front desk同packing-我,香港男仔,中國越南mix女仔,印度muslin男仔,印度嘅印度教男,印度嘅christian女仔,香港黎嘅佛教徒。

貴價Boutique HOBBS
Manager-意大利女,scotland女,倫敦local女
Staff-英國local女仔,德國女仔,黑人女x2,黑人男仔x2,黑人女士,意大利女士,英國local女士

種族超級多元!
所以飲食都好多元!
食素(印度教,佛教,亦有人因為覺得動物可憐所以食素)
食halal(muslin唔食得豬,雞要食清真雞,同埋任何落左酒煮嘅野都唔食得)

(圖文不乎,純粹掛住媽媽飯)


本文歡迎轉載,但請註明出處。

如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言