置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2015.12.3 令人意志全失嘅床褥

呢個WH頭2個星期我同serena都係住喺一間中國人開嘅民宿。

我自認都係唔太會認床嘅人,之前去旅行訓咩床都可以一覺到天光。但呢間民宿嘅床真係令我嘆為觀止!

算我見識淺薄,我成世人都無訓過咁"林"嘅床褥。企上去係腳板至腳眼都會消失(; ̄◇ ̄)。

床太軟對訓覺黎講都唔係大問題,我同serena可以照訓wakakakaka。

因為間房無枱,所以我地會坐喺床度打cv搵工。但張床真係林到好似黑洞咁吸哂你所有意志力!坐左上去真係咩都唔想做(ーー;)

PS. 無枱先知原來枱係咁重要!
(圖文相乎,張床褥"林"到爆炸)

本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言