置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

2015.2.15 兌換店

其實兌英鎊真係同我自己完全無關,因為我黎英國之前喺銀行兌哂英鎊現兜兜咁拎黎。

但我今日真係要share下,原來兌換店手續fee是如此的高( ̄▽ ̄)。

話說serena有朋自遠方來,因為佢仲未兌英鎊,我今日又放早,所以放工就同佢一齊去兌錢。

omg!!!! 大佬你食水都幾深下!

(對唔住唔記得影相,所以只係搵左佢個官網)

話說今日pound to euro係1.2955左右

間野買入價係1.42xx
仲要加14.x%手續費!!

ARE U KIDDING ME??????
同搶錢有乜分別ಠ_ಠ

之後我地咪上網睇另一個朋友推介嘅thomas exchange個rate。
1.3245
正常好多,只係中間價多2%

之後諗住走人之際,個staff話可以俾返thomas exchange個rate俾我地,同埋只加手續費£3。

之後我口多多問下個staff,係咪全部exchange手續fee都咁貴,佢話因為佢今日已經meet左target,所以可以收平啲手續費。(原來兌換店都有target,真係神奇水馬嬲( ̄▽ ̄))


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言