置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

英鎊WH生存技巧篇-衣

英鎊WH生存技巧篇
寫下來發覺本篇太長,所以拆散5篇。
1. 衣
2. 食
3. 住
4. 行
5. 搵工
1. 衣
倫敦季節分明,冬天低至0度,夏天熱至30度,所以最好四季衣服都帶上。
因為英國天氣很乾燥,即使冬天很冷也沒到超級冷。所以厚一點的羽絨,加防寒內衣就沒問題。
我覺得倫敦3-4度的乾冷跟香港11-12度的濕冷差不多。但倫敦風很大,所以帶備冷帽,手套擋風吧!

Q: 要帶暖包嗎?
A: 我有帶但在倫敦沒用過。
夏天溫差大,早上18度,但中午可達30度。聽聞倫敦30度以上日子只有一個星期左右,但我覺得是6月開始會突然一兩天很熱,之後冷下來,又突然很熱。寫本文時是8月25日晚上8時半,我正在乘central line,我估計應該有30度。(倫敦交通工具大部分沒冷氣@@||||)
Q: 要帶芭蕉扇嗎?
A: 要!但有tube內吹風也是熱的-_-(不禁懷念香港有時冷得過份的地鐵)
如果準備到達英國才開始大買特買,6月尾和12月是最佳選擇,因為大減價都在這段時間開始。英國減價真的非常瘋狂!Clarks原價£70可以減至£28!而且至8月左右還會有可能減到70%off!所以如果想到步才買衣服可以考慮6月或12月。
www.hobbs.co.uk
(順便宣傳一下舊公司HOBBS,衣服品質真的很好!)


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

8 則留言:

  1. hi mandy,可唔可以分享下搵工同租屋方面既經歷啊?好想睇你分享啊:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry咁耐先覆,我都諗住打,但太懶拖到而家。🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      刪除
    2. same here! 我都覺得您打得好好, 好想再睇您分享:)

      刪除
    3. 多謝支持!!!
      唔好意思咁遲REPLY, 因為9月頭QUIT左份工之後都一直去旅行
      因為我目標係旅行!!!!! 所以有旅行就完全荒廢左個BLOG LA@@|||
      不過我已經返返香港啦, 而家得閒D返會慢慢打返個BLOG @@
      但都可能會UPDATE得好慢, 因為返到香港發現太多野可以做WAKAKA, 所以唔好意思但有問題就先問啦, 我而家開始有時間長篇大論咁答

      刪除
  2. SUPPORT MANDY!! D 野好詳細!!

    回覆刪除
  3. 順便一問, 有什麼最好帶,30KGS真的有限...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果你有錢嘅話其實可以好多野都唔帶。😂😂😂
      我帶咗一對雪靴,一對行得嘅鞋,一對拖鞋。但其實全部鞋都可以係英國買。
      我覺得可以打一啲煲湯嘅湯包過嚟。因為喺度買比較貴同埋啲質素冇咁好。
      仲有黎到之後會好掛住香港嘅嘢食需要可以帶一堆零食過嚟。
      抹茶kitkat要£8.45貴到嘔。
      同埋帶自己搽開嘅skin care喇。
      我嚟嘅時候連水煲都有帶,但係發現英國係hard Water。用香港啲水煲會好多calcium痴喺煲入面。
      所以我會建議其實帶嘢食囉😂😂😂因為會好掛住香港嘅嘢食。

      刪除