置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

英國WH開銀行戶口進階篇

呢篇講聯名戶口同有利息嘅戶口。
可能有啲人係同情侶或者同朋友一齊黎WH。例如我係同best friend一齊黎,因為平時買野食都係2個share,下下計cash好煩所以到步之後好想開個聯名戶口。(OMG我人生第一個聯名戶口竟然唔係同男朋友開係同個女開@口@||)
以下有2個戶口我推介開。免收費,無最低存款額。
1. 聯名戶口
2. ISA(有唔錯利息嘅戶口)
開呢2個戶口你都要將個戶口由basic account upgrade去bank account
你要準備
-之前連續每月最少有£500收入去戶口
-喺英國住夠半年(呢個我唔sure)
-住址證明
again!!!! 你要「多一張」住址證明,亦唔可以拎返同一間銀行嘅住址證明!所以我申請埋Lloyds戶口去拎多張住址證明。

-BRP
-Passport
我再一次去唐人街HSBC
首先佢會幫你將basic account upgrade去bank account。
1. 如果開聯名戶口,會問你開嘅原因。我同friend話要一齊交租同雜費。
2. 開ISA account,呢個戶口多數人唔知係咩,其實英國連利息都要收稅。而呢個戶口嘅利息係唔使交稅,而每年大約1% interest(好過無啦係咪?)
3. 不過呢個戶口每年限入£15xxx入去,係只計入唔計出。
*Bank account如果連續半年每月無£500入帳,會有機會downgrade你去返basic account,但係你已經申請左啲戶口,所以downgrade都無所謂,亦唔影響收費。


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言