置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

英國WH的意義!!

感激我o既best friend同我一齊去左n個旅行=3= @Cesky Krumlov 2017 May

我一直都想打篇關於去WH的意義o既文章但係太懶惰@@ 終於今日因為有人留言問我, 我就的起心肝打出來.

我覺得答諗WH有冇意義之前, 要先諗下去WH O既目標係乜.

而我去WH o既目標係--去旅行!!!


(其實細個仲係學生果時我已經成日諗入到U之後就要去EXCHANGE!!!  因為果時總覺得EXCHANGE就可以瘋狂去旅行XD. 所以o係我讀U果時, 因為某d原因去唔到歐洲EXCHANGE o既時候, 已經開始有畢業之後想去WH O既念頭. )

(我唔敢講我超級中意去旅行, 因為旅行唔係我正職, 我要有一份穩定O既收入, 有經濟SUPPORT我自己, 我先可以好好享受旅行. )

-------------------------------
咁點解唔一畢業就去WH呢?
講一講題外, 有去WH念頭之後, 我就同我好好好朋友serena講, "我覺得我地應該一齊去WH. "超級幸運o既係, 原來佢都有同樣既念頭. XD

所以, 我之後就要諗幾個問題啦.

1. 說服男朋友
男朋友其實唔太贊成, 始終一個女仔去外國一定會擔心. 但係我真係太長氣, 講左好耐呢個係我夢想唔去就會點點點, 佢最後終於點頭XD

2. 說服家人
家人更加唔同意, 因為佢地覺得我畢業之後份工幾好人工幾好最重要係老細好好.  我老豆講左句, 你O係香港賺錢之後去旅行洗咪仲好. (其實我老豆講得好O岩, O係香港賺錢外國洗係爽好多)  不過我都係以香港一年去4次旅行我覺得唔夠黎做理由=P  最後我家人係覺得阻止唔到我所以唯有支持XD.

3. 錢
我家境唔係太差, 但又唔可以話係好好, 雖則我畢業後都唔係太大經濟壓力, 但係我覺得畢業後就一走了之有少少愧對父母. 所以我諗住要儲夠多一年家用俾阿媽先出發.


雖然我用左幾行字就講完我點解決呢3樣野, 但實行執行2年半左右我先儲夠錢/同男朋友傾好定左一D維繫感情O既方法/令到屋企人唔好擔心我走去外國1年(當初我係諗住去1年ONLY)

解決完呢D問題之後大約14年年尾, 我果時返工正在跟一個大PROJECT, 本身預計15年年頭會搞掂. 但PROJECT呢家野係必定會DELAY, 所以後來話15年年中搞掂, 咁我同serena商量之後, 就決定15年年尾出發.
-------------------------------

到步之後, 本身我同serena都以為我地會好好享受到英倫冬天旅行o既樂趣, 事實上係完全冇o既!!!!

1. 到涉後你要開戶口啦, 搞NI啦, 搵屋啦, 搵工啦, 其實好很麻煩.
2. 見住個銀行戶口d錢由£3K得返£1K, 經濟壓力會令你享受唔落.  (上文都有提及我要有收入我先可以享受到旅行)

開戶口NI之類文件野, 按步就班可完成. 但搵屋搵工唔係跟住rules就一定搞得掂. (搵屋搵工篇之後再發文share)

由於我冇收入就冇安全感, 所以當時都幾心急搵工. (我o係香港畢業後就做engine野, 由於一畢業就做呢份工, 冇乜接觸過其他行業. )
努力搵工之後, 終於俾我搵到份take away parttime同sales assistant(同engine完全0關係, 我send左幾份CV去搵project coordinator o既工都完全石沈大海==).

返工後發現.  嘩!!! 點解自己d英文可以咁差! 做take away o既時候先學識spring onions係蔥, corinader係芫荽; 做sales果時先知linen係麻, patent唔止係專利, 仲解漆皮.

此後, 去WH多左第二個目標--練英文.

***如果目標係練英文oral+listening, 我覺得o係倫敦做sales真係好過去讀書.
1. 倫敦sales工易搵 (識講基本英文+自稱可以講流利普通話)
2. sales要不停講野, 客多時候你同客講英文/普通話, 冇客時候你同同事吹水. (不過真係唔好揀D成間公司都係華人同事o既, 除非你只係想練普通話)
3. 倫敦有好多不同國籍人士, 由印度accent到澳洲accent你都可以聽到.


當時返2份工, 每星期工時大約5X個鐘. 諗返起都唔知自己點樣可以企成日. (可能O係香港返工果時有keep住行地盤XD)

頭半年基本上我係得返工2個字. 旅行呢2個字俾我拋到九霄雲外. 儲左半年錢左右, 我終於有返d安全感可以去實現第一個目標去旅行了XD  (Yes, 係半年, 此時倫敦已經由寒冬變初夏)

到左16年6月, 我辭職了. 因為男朋友同家人都會黎英國旅行, 加上我同serena都決定去Working Holiday唔應該淨係WORKING, 所以就大家一齊quit左去旅行. 呢個幾月時間我同家人男友好友分別去左英國, 瑞士, 西班牙, 意大利, 荷蘭.  (仲有大半個歐洲都未去!!)

去完幾個旅行之後大約7月中. 因為當時戶口都仲有幾個錢, 所以我優哉游哉咁慢慢搵工. 當時心諗, 反正我只係得返半年時間(果時仲係諗住去1年WH only), 係咪應該都搵下自己有興趣o既職業呢. 不過思考過後都係唔知自己想做乜XD. 到8月左右覺得要認真搵工, 但都係回歸返倫敦最易搵o既工種--SALES.

到8月再做返Sales o既時侯, 開始冇咁怕講英文了, 就開始同同事吹水吹更多唔同範疇.

呢個時候我開始諗我應該幾時返香港. 由於較早前CX promo, 所以我同朋友已經買定17年農曆新年英國來回香港3星期機票, 如果新年決定返香港就放棄回程.

但發現原來我用左成半年先SETTLE DOWN跟本冇乜去到旅行. 同serena商量過, 大家都想留耐d, 所以大家都決定起碼留到17年年中. (當然又少不免要再出口術說服家人男友)

到17年年中因為serena先回港, 而我覺得未去夠旅行, 所以我就繼續留低WH至Visa完結.

-------------------------------
由15年11月至17年11月.
我去左以下地方旅行.

2015 December
-UK (Birmingham)

2016 April
-UK (Manchester, York)

2016 June
-UK (London, Bath)
-Switzerland (Luzern, Jungfraujoch, Zermatt)
-Spain (Malaga, Granada, Ronda, Marbella)
-Gibralter
-Netherlands(Amsterdam)

July
-Italy (Rome)
-Vatican

October
-UK (Brighton)
-Poland (Wroclaw, Zakopane, Krakow)

November
-Germany (Hamburg)
-Morocco (Marrakech, Sahara desert, Rabat)
-UK (Leeds, York)

December
-UK (Glasgow)

February
-Japan (九洲)
-France (Paris)

March
-Iceland (由南Reykjavik至東Vatnajökull National Park)

April
-UK (Oxford, Canterbury)
-Luxembourg

May
-Czech republic (Prague, Cesky Krumlov)

June
-Denmark (Copenhagen)
-France (Nimes, Avignon)
-Germany (Hamburg)

July
-UK (Weymouth, Cornwall)

August
-UK (Lake District)
-Austria (Salzburg, Hallstatt)
-Germany (Königssee)

September
-UK (Peak District)
-Spain (Barcelona, Vigo)
-Portugal (Porto)
-Russia (St. Petersburg, Moscow)

October
-Hungary (Budapest, Szentendre)
-UK (Edinburgh)
-Greece (Athens, Mykonos, Santorini)

November
-Sweden (Stockholm, Abisko)
-Norway (Narvik, Oslo, Flam, Voss, Bergen)

下圖係我去過o既地方:
visited 29 states (12.8%)
Create your visited map

睇完圖, 原來自己都去左幾多地方, 基本上歐洲想去O既都去左= =V

-------------------------------
其實我講左咁多廢話, 都係想講我去WH o既目標有2大個, 我自己諗下都算超額完成. (可惜係到走為止我都學唔到好動聽O既BRITISH ACCENT. )
目標達成, 呢個WH點會冇意義呢?

所以如果要諗WH有冇意義, 我覺得不如先諗你去WH o既目標係乜.
有人係同我一樣咁去旅行. -- 咁你到步後就努力搵錢去旅行!!
有人可能係唔中意香港. -- 到步之後努力搵份可以幫你申請tier 2 o既工!!
有人係為左學外語. -- 到步之後搵份要係咁講野o既工, 唔好"厘"埋做廚房/執倉.
有人係想賺錢.  -- 唔好去英國, 我覺得同香港比較英國人工唔算好高但稅高, 可能澳洲仲o岩你.

如果你唔知為左乜而去wh, 你就細心諗下你目標係乜. 去到之後, 唔好忘記初衷.  咁去完之後你同我都會一樣, 目標完成之後有種滿滿的愉快感!!


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

5 則留言:

  1. 我想問下做visa條link係咪死左?我visa type去到t5, 就簡唔到sub visa type...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無死到呀。
      而家申請你跟返yms uk個網丫
      http://www.gov.uk/tier-5-youth-mobility/apply
      我個網太耐無update
      果時叫人唔好跟https://www.gov.uk/tier-5- youth-mobility/apply個網申請係因為填表去到一個位就會卡住
      但係而家唔會啦
      我返工好忙所以之後都無update返Blog
      sorry令你誤會🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      刪除
  2. 我想問下 我之前申請左T5去uk做internship1個月,之後我就翻左HK 1年, 而加想用埋個T5淨底個1年係uk working holiday,但我洗唔洗再做多次TB test?因為個tb test 好似只係valid for 6 months🤔...
    超煩惱的🥺

    回覆刪除
  3. 我想問下 我之前申請左T5去uk做internship1個月,之後我就翻左HK 1年, 而加想用埋個T5淨底個1年係uk working holiday,但我洗唔洗再做多次TB test?因為個tb test 好似只係valid for 6 months🤔...
    超煩惱的🥺

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry, 唔知做乜你個問題個system冇send去我email, 家下先見到

      唔駛
      TB test係O係申請VISA果時先有用
      入境時完全冇人CHECK

      刪除