置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

去英國WH之前準備篇 (行李打包, 兌換外幣, 機票)

走之前梗係有唔少野要準備。
1. 心理準備
2. 申請WH VISA
3. 買機票
4. 香港個手提電話no
5. 兌英鎊
6. 執行李

1. 心理準備
呢段係廢話。
掉低香港啲野去英國1-2年,唔止要俾心理準備自己,都要俾埋心理準備俾家人同男/女朋友。
我grad之後做左3年幾野,等到荷包+家人+男朋友都有心理準備先黎。
所以如果問我幾時黎好,我會覺得18-30歲唔係問題,重要係你覺得自己同身邊人都接受到先黎。

(打完都覺好廢話sorry)

2. 申請visa
請睇另一篇blog
http://mandywakaka.blogspot.hk/2016/08/working-holiday.html

3. 買機票
因為想最慳錢,所以搵左最平嘅阿提哈德航空,我買果時單程機票去英國大約HKD 33xx,包30kg行李。(但而家阿提哈德飛英國已經變左23kg)
我覺得一定要買啲30kg行李,我同fd一齊黎,所以已經夾定一人拎啲唔同野分擔下。但結果我行李29.8kg,我fd 29.7kg@0@
要搵平單程機票建議大家去skyscanner睇下,
中東三寶-eithad,qatars,emirates,俄航,呢幾間通常單程係最平。
同埋而家有時啲來回機票去英國HKD 2xxx就有,咁呢個時候就買啦,no show張回程就得。(大部分航空公司no show回程都唔使收費,但都建議大家睇清楚條款)
我個人覺得3xxx單程已經可以去馬!

4. 香港手提電話no
點處理? 最方便係你直接去續約。但我咁度點會每月俾幾十蚊=p
所以!我強烈推介!轉你個電話no去返電話卡!(即係用幾多扣幾多果啲)
(認真堅係可以轉,我就由smartone plan轉去smartone sim card)
好處係:
1. 平(keep no每月HKD2-2.5)
2. 可以拎去英國照收sms
因為每月都係幾蚊所以我都無特別compare唔同嘅價錢了。
不過要留意,轉左電話卡之後,你張卡已經無link落你個名,所以如果遺失sim card,必備要有張sim卡個殼証明你係個no持有人先可以補領。
同埋大部分sim都係180內唔用就失效,所以每180日要入一次錢!(smartone最少每次入50蚊)

5. 兌英鎊
帶幾錢去先夠?
我兌定左£3000,但有朋友帶£1500一樣生存到。所以depends啦。
我當時係用boc個外幣戶口,set個目標價,之後每到目標價就會幫我兌錢,兌到我有£3000就停。之後再打電話去中銀預約拎返啲錢出黎。(每次拎£500的話唔使手續費)

6.執行李

每次旅行我都係跟住呢個表加加減減咁執.

事前準備:  
Print機票 檢查Passport Sd card
book Hostel Enable海外提款 back up相片
Hostel大約地圖 銀行住址證明 print CV X5
   
行李:    
毛巾X2 背包 保溫袋
牙刷 針線包
拖鞋 環保袋 貼身包
洗手液 蚊怕水
洗面膏 無比滴 証件
Cream 暖包
Hand cream 頭夾
洗頭水 衣夾
護髮素 指甲鉗
沖涼液 眉鉗 薄睡袋
化妝品 膠布 s型扣
防哂 髮夾 衣架
小護士 橡筋 洗衣粉
牙膏 綿花棒 食物盒
M 化妝綿 餐具
紙巾 膠袋 芭蕉扇
藥物   太陽眼鏡
喉糖 手提叉電
  相機
泳衣 Sd card 少量乾糧
睡衣X1 相機叉電 茶包
Under wear 即影即有 水樽
Bra 電芯
紙底褲 轉插 單車鏈
X3 拖把 水煲
x2 後備叉電 電飯煲
X3 Wifi router 計算機
羽絨 小腳架 電腦
自拍棒棒 harddisk
Iphone shutter
捲髮器
細風筒



本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

15 則留言:

  1. HIHI,
    我想問下你有無攪到清稅既野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係無嫁😂😂😂,所以我黎到英國之後都係有交過香港啲稅。但我個fd有,佢係因為公司要求要清稅稅😂。

      刪除
  2. Hello Mandy 我想問下機票係買單程就可以?入境既時候唔會check?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買單程得嫁啦,佢唔會check你嘅回程機票。我入境時都係單程機票,放心😬😬😬

      刪除
  3. 電飯同水壺一定要帶?仲有無D咩覺得一定要帶呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一定要帶嘅係錢,因為其他生活用品你都可以喺fb d 2nd handpage度買到。有多啲budget可以買新。
      要平嘅家居用品Argos, ikea,primark可以買齊,平嘅消耗品poundland可以搞掂哂。

      如果有位可以帶啲零食,英國啲日本零食貴到飛起。

      提一提,英國電熱水煲只可以煲,因為法律問題,香港屋企常用果啲電保溫水煲係唔有。
      同埋帶出街果啲象印保溫壺喺果度好少有,我帶左個粉緣水樽去英國,個個local都話好靚好特別。
      另外有樣野非常建議到英國要買,濾水壺。因為英國係hard water, 所以無過濾過嘅水你直接放熱水煲好快就會有層minerals痴喺煲底。

      刪除
  4. 多謝你既TIPS:)好詳細
    黎緊4月出發到當地,好似好多野要準備,唔知從何入手,可能係自己比自己既壓力
    另外主要住宿問題,去到都要搵地方先落腳,要睇樓搵屋,你之前到步住左邊到先,再搵屋呢?或者有咩建議?(我同我男友兩個人)

    感謝你既耐性答覆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前初初到步係喺golders Green,住Airbnb兩個星期。之後大約一星期後搵到屋就搬出Airbnb當時大約700磅一個月包bills。喺Golders Green住咗大約七個月之後就搬咗去東區leytonstone。
      東區好多人話危險,但600鎊1個月,同埋間房大一半,沖涼要share bathroom但有自己廁所。住得非常舒服所以我喺果區住到離開英國。
      因為我直接同host deal,入住時除左俾1個月糧+一個月deposit。就無其他雜費。
      我覺得包唔包bills都幾緊要,因為冬天交暖氣費應該幾甘。
      至於住邊區好睇個人,我同英國啲同事講我住leytonstone,佢話點住得人嫁LONDON EAST XD

      刪除
  5. 你好 MANDY,, 想問下你去之前有無 WORKING HOLIDAY 既 保險呀? 因為我見你上網好似冇乜人話買,又加上畀咗health surcharge 同埋自己本身有買咗保險, 所以想問下究竟有冇需要買多一份保險 for WH...

    回覆刪除
    回覆
    1. ^^我見'係'上網好似""""""

      刪除
    2. 我有買頭1年wh保,約4000蚊,但完全無claim過,所以第二年我只係買左英國出發嘅全年旅遊保,好似40£一年。你無聽錯英國啲旅遊保真係100£都唔使。
      我喺英國2年,無睇過醫生,有少少傷風感冒果啲自己食藥搞掂左。本身都諗住登記返個GP,但我附近間診所話一定要個房東寫紙證明我住果度先俾我登記,我之後持住自己健康就直情唔申請。
      唔好學我

      所以我覺得可以唔買wh保,但你要問清楚你本身果個保險會點保法。

      刪除
    3. million thankss ahh mandy, thanks for replying!!!! ;D

      刪除
    4. No probs😬
      有問題可以再問

      刪除
  6. hello,我想請問租屋住邊度是會比較容易搵工同埋方便返工,另外central嘅人工會唔會比較高?平均工資係幾多?我目前諗咗兩個選擇camden town or central?你認為邊個好啲?東區又係咪真係好危險?麻煩您喇咁多問題

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 以我經驗(我喺英國係做sales),central地區附近係比較多工作機會。方便返工好depends,因為我唔知你會搵到邊度嘅工,當你搵到central最西邊嘅嘅westfield,當你住waterloo,都要大約25分鐘tube. 所以我好難同你講住邊會比較方便返工。因為我只係做過take away同sales, sales的話人工高低我覺得同brand比較大關係,我當時做中價brand大約£20k/annual +bonus。但我已經係16/17年嘅人工,你當係reference就算。而take away唔使諗就係min wages😂
      Central你係指邊? 因為central london好大😂 camden town我覺得係唔錯嘅選擇不過zone 2我都覺得貴。
      East住左年幾,我住leytonstone, 而我覺得幾方便因為近stratford,搭車去stansted airport(ryanair大本營)勁方便。leytonstone tube有2邊出口,一邊係council house, 另一邊係純住宅,我住純住宅果邊,so far我無試過發生危險,有半年經常搭清晨機自己一個4,5am喺街行,英國街燈少過香港,清晨條街多數一條友都無,(其實無人安全過有人,不過睇你驚唔驚了)

      刪除