置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

!Harry Potter and the Cursed Child PLAY排飛教學


(排飛教學其實喺最底,其餘好多係廢話)


期待已久嘅Harry Potter and the Cursed Child Play,今日終於都睇到!

其實早在2月我就訂左本書,所以8月本書一送到屋企我就開黎睇。

都怪我之前無做足功課,到5月先知佢Play已經賣飛。係咁睇實佢個網,終於俾我搵到一張12月£15 Part2。到左8月頭佢再release下年嘅飛!我已經一早上網捕住但都買唔到-_-

因為唔想齋睇Part2,所以我最後去左排return ticket隊。

8月21日星期日,我上晝9點50分左右到。

大佬前面已經有40個人以上(我仲以為自己好早)

10點ticket office開嘅時候先知原來其中有部分人係網上已經買左飛黎collect ticket。

(等嘅時候同排後面一對美國母子吹水。個小朋友好叻玩啤牌trick,仲教左我一招XD。)

因為我得一個人,排到11點半左右就有得買飛啦!(中間有個講野好快嘅staff會間唔中update你有無機買到)

好貴!好Q貴!£70per part!£140per both!
算了我唯有當送生日禮物俾自己@@!

貴在係靚位!我坐stall嘅G18!

好在我已經睇完本書,因為有時啲人講野太快我load唔切。(只能怪自己英文廢)

成個play我要用fabulous同amazing 黎形容!

(謝幕時見前面有個local偷影,我都忍唔住偷影左張)

走果時可以拎個襟章, 上面叫你keep the secret.

我唔劇透了,但可以講睇書你會知內容,但無神粹。(因為本書係script,所以好多背景呀,人物情緒要靠估)

如果話內容係咪精彩過前7集,我覺得各有千秋,但PLAY嘅形式絕對令fans有耳目一新感覺!

所以身為死忠fans,我12月絕對會再睇£15果埸Part2 XD

是日洗費@0@
Ticket £140 + 場刊£5 + tote bag & brochure £20 = £165


*****排隊買飛教學*****

1. 夠早去排

TICKET BOOTH 10點開,所以我星日9點55分到唔係太早。唔計collect ticket嘅人,我前面有大約20人係排return ticket。所以如果要萬無一失不妨9點前到。

2. 只可以買人頭飛

一個人排隊只可買一張飛。

3. 只可以買即日飛

4. 肯俾錢(£70 for part, £140 for both)
其實我覺得我買到嘅stall G18唔係return ticket而係VIP ticket。(個位勁靚)
如果大家有上網睇,網上最貴飛只係£60 per part。
另外我入場嘅時候,後面有一行係全吉,之後開場5minutes 先有人入去坐。所以我覺得呢啲係靚位留俾VIP之類。但一個星期做定5日邊有咁多VIP,所以就每日都會逐少逐少release即日呢幾行嘅位。
所以結論係夠早去排應該一定買到。

各位Harry Potter嘅fans加油!


本文歡迎轉載,但請註明出處。


如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

沒有留言:

發佈留言