置頂--香港申請英國working holiday 步驟 (英國工作假期) (申請步驟, 如何延期出發) (我拍埋片) (2018年4月更新!!)

台灣朋友請 跳到最尾 看如申請延期出發。 2018年將會31歲的朋友也可以看看 如何延期至19年出發 。 香港人申請英國的working holiday,在英國不叫working holiday,稱為youth mobility scheme(YMS)。但以下文章我也會...

英國WH 初到貴境篇2 (警署報到 電話卡)

承上篇,今次講警署報到同埋電話卡。

4. 警署報到
去警署報到其實係要拎一張叫Certificate of Registration(我簡稱CoR)。
BNO持有人唔使,近排問過台灣housemate,台灣人都唔使。
所以只係持特區護照嘅人要去警署報到。(因為你拎特區護照=你國籍係中國)
詳情請睇https://www.gov.uk/register-with-the-police
話雖係去警署,但因為LONDON太多人,所以係有一個專門嘅地方整CoR。
請bookmark地址
The Overseas Visitors Records Office
323 Borough High Street, London, SE1 1JL

辦公時間係9-4
如果想1日內搞掂請朝早去排隊,因為要等派籌。通常上晝派下晝籌,下晝派第二朝籌。
有時會無端端唔開,所以睇呢個網睇詳細開放時間
http://content.met.police.uk/Site/overseasvisitorsrecordsoffice


要帶咩?
1. Passport
2. BRP
3. 2張証件相
4. 填好嘅form(唔肯定係咪去oversea visitor record centre先要填form)
(Form喺度download
http://content.met.police.uk/Article/How-to-register-for-the-first-time/1400028544770/1400028544770)

(收到visa同時都會有封信同你講叫你到後7日內要報到,否則犯法。我報到果時隔離有個人應該係遲過7日,所以俾個staff嚴厲責問。所以如果各位諗住遲去報到,後果自負=p)

重點!!!CoS要£34!!! (所以有BNO嘅朋友,都係用BNO去WH啦。BNO既無限額,又可以唔使去搞CoR)
拎左張野就係咁

根據佢個網,你每搬一次屋都要去警局update。
溫馨小提示,visa valid得一個月,要BRP先證明到你可以留2年。如果得本passport去整個CoR,佢會叫你拎到BRP之後要再去多次update你valid date。真係喊三聲T_T。
頭先睇左新規定,就算拎BRP前可以去拎CoR唔使走多轉。
詳情參見
http://content.met.police.uk/Article/How-to-register-for-the-first-time/1400028544770/1400028544770

5. 電話卡
到步倫敦大家都應該會關心下手機用乜上網。大部分人WH都應該會揀pay as you go(即係香港就咁買電話卡但唔上台),所以我以下都係講pay as you go嘅野。
網上做過research英國好似得幾個網絡。EE,O2,vodafone,3。
但係有超級多個網絡供應商,例如TESCO MOBILE,CTEXCEL之類。
呢啲網絡供應商都係租線返黎再自己賣plan出去。(即係好似香港人仔台係無4G,就買另一個台嘅4G俾自己用咁)
喺網上面睇,uk coverage EE係最好,但EE本身啲plan好貴,所以我最後揀左用CTexcel,呢個台無乜人知,但我見佢係用EE個網,所以最後決定用佢。
(其實本身好struggle用乜台,因為CTexcel要online俾左錢先寄卡俾你-_-。所以其實我一開始係order左giffgaff,talkhome啲免費電話卡先,臨走前一個星期計數覺得都係CTexcel最抵所以最後上網俾左錢。
我同fd各人訂一張Giffgaff同talkhome,得一張talkhome係收到,其他3張都寄失@口@
勁吹漲!)
之前CTexcel真係好平!
£11.9
一個月(30日)內包8GB上網,200minutes同無限text!
我申請果時仲有得買6個月送多1個月!
另外佢仲有搞增值£20送£5活動
所以我計完之後除返£8.x一個月!真係平到無朋友
(如果大家有睇giffgaff都知佢啲plan£10得1GB定2GB)
但係往事只能回味!
而家£11.9得一個月(30日)內包2GB上網(8GB變2GB,玩野=_=),200minutes同無限text
但佢個plan我覺得都係reasonable啦,所以家下都繼續用緊。
因為CTexcel有個無敵好處,打返香港1分鐘1p,即係一毫子港幣可以打返香港!!!!!!
賣一賣廣告,如果各位都想申請CTexcel,填我個電話referral可以有£5,我都可以有£5(要最低先增值£10)
http://m.ctexcel.com/index.jsp
填我電話做referral我會好感激你
07421900780
Thanks thanks =]

本文歡迎轉載,但請註明出處。

如果喜歡這篇文章, 請LIKE或SHARE一下. Thank you!

26 則留言:

  1. 你好 想問當初網上申請visa的英國地址 同去警處申請CoR的英國地址 需唔需要一樣?因為我諗住依家申請visa 求其搵一間hostel。謝謝你:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使嫁,上網填嘅地址我係網上亂搵一間hostel😂

      刪除
  2. 原來係咁😀謝謝你 你好好人呀😊

    回覆刪除
  3. Mandy 可以話我知你初到英國時 住哪間airbnd嗎?打算先住2個月。因為我一個女仔有d驚。如果你都住過 應該安全 會放心好多🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思去左旅行遲reply🙇🏻
      你方便留個email或者wtsapp俾我嗎我再同你講丫😂。

      刪除
    2. 或者你可以去呢個page fb message 我

      刪除
  4. Hello Mandy 已在呢個FB message 留言。謝謝你你🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello請問你幾時去?我都係自己一個,都打算去倫敦😁

      刪除
    2. 不知可否和你交流一下

      刪除
    3. 如果你地9月前去倫敦我都可以出黎食飯交流下😂

      刪除
  5. Hi mirai leaf 我打算9月去 你有冇line ?可以一齊呀🙂. Mandy 我都想同你一齊食果飯😀😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都打算九月尾去,LINE ME:TRAZYCHAN

      刪除
    2. Sorry近排成日去旅行好遲覆。🙏🏻🙏🏻🙏🏻我line id係mandywakaka😂

      刪除
  6. 你好 :) 去警處申前填寫COR的職業同工作地址,我未到工應該填寫什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思咁遲REPLY, 因為9月頭QUIT左份工之後都一直去旅行所以完全荒廢左呢個BLOG @_@|||||
      不過我已經返返香港啦, 而家得閒D返會慢慢打返個BLOG @@

      希望你已經解決左呢個問題

      我果時填UNEMPLOYED就算@@

      刪除
  7. 是否任何地方警處都可以?因為本人在利物浦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思咁遲REPLY, 因為9月頭QUIT左份工之後都一直去旅行所以完全荒廢左呢個BLOG @_@|||||
      不過我已經返返香港啦, 而家得閒D返會慢慢打返個BLOG @@

      除左倫敦有指定地點去申請返CoS, 其他地方好似都係去任何警署就得, 但聽朋友講有D警署根本唔知COS係乜=_=
      希望你已經解決左個問題, 因為英國人做野幾冇效率亦都幾唔統一@@ (去到英國就會深切感受到-_-|||)

      刪除
  8. Hello 我想問呢 警署報到填嗰張form你係去到先print定係香港已經print好?如果去到英國先print有冇啲店舖係可以幫客人咁做?另外要填uk既電話號碼 如果未有電話卡 咁可以填咩電話?🤔感謝🙏🏿

    回覆刪除
    回覆
    1. 去附近嘅library可以print野嫁,帶passport同住址證明就可以申請library card。我無記錯的話,我用香港住址證明都得

      刪除
    2. 咁容易申請架原來😄真好
      咁想問如果未有電話卡 可以填咩電話號碼?🤔

      刪除
    3. 咁容易申請架原來😄真好
      咁想問如果未有電話卡 可以填咩電話號碼?🤔

      刪除
    4. 咁容易申請架原來😄真好
      咁想問如果未有電話卡 可以填咩電話號碼?🤔

      刪除
    5. 你有乜要填電話號碼?去到英國即刻申請個電話號碼啦👻👻👻。喺香港應該無form可以填🙄🙄🙄

      刪除
    6. 冇呀😂諗住搞掂晒先買電話卡咋嘛😂不過既然你咁講我去到就買啦 謝謝你😄

      刪除
  9. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除